Přeskočit na hlavní obsah

Specifické e-shopy

případová studie

150 položek v e-shopu   50 000 objednávek ročně

Stav na začátku

E-shop s cca 150 položkami a 50 000 vyskladněnými položkami ročně k nám přešel s kompletní administrativou, skladováním a expedicí.

Přechod na fulfillment

Díky specifickému teplotnímu i hygienickému režimu jsme zrekonstruovali sklad dle požadavků zákazníka a vyhradili 3 administrativní pracovnice které jsou pouze pro potřeby tohoto zákazníka.
 

Co získal majitel e-shopu:

  1. správu eshopu
  2. vyřizování telefonických objednávek
  3. telefonní konzultace ohledně produktů
  4. denní reporting
  5. denní odeslání balíčkových objednávek (cca 15.000 za rok)
  6. denní paletová expedice do provozoven
  7. reporting a počítání odměn pro obchodníky
  8. vyřizování vratek a reklamací
  9. denní podklady pro objednávání do výroby
  10. stahování zboží od výrobců
  11. výběr a generování dat zákazníků pro marketingové účely

Co získali zákazníci e-shopu:

  1. na call centrum se dovolají v pracovní době vždy
  2. call centrum odpoví okamžitě na dotazy např. “kde je moje zásilka“
  3. profesionální čisté balení (ne např. v krabici od bot)
  4. rychlá expedice

 

Jak přejít na fulfillment s Postkomem?

Stačí si sjednat osobní konzultaci, při které společně probereme veškeré detaily, přiblížíme Vám celý proces a navrhneme individuální řešení.

Kontaktujte nás    Spočítat náklady