Přeskočit na hlavní obsah

Střední e-shop

případová studie

50 položek v e-shopu   3 000 objednávek ročně

Stav na začátku

E-shop zaměstnával maminku na mateřské dovolené na administrativu a brigádníka v pronajatém skladu na balení.

Díky neustálému problému s nemocemi dětí administrativní pracovnice bylo v objednávkách spousta chyb, reagovalo se na objednávky pozdě a při hovoru na zákaznickou linku byl slyšet křik dítěte. Fluktulace brigádníků ve skladu znamenaly vždy při inventuře velké nervy co se opět ztratilo.

Díky zvýšenému prodeji před vánoci si e-shop musel držet větší sklad než zbytek roku potřeboval a tím mu unikalo větší množství peněz.

Přechod na fulfillment

Zákazník si zrušil pronájem skladu, propustil zaměstnance a již se stará pouze o rozvoj eshopu, objednávání zboží, reklamu a o provoz eshopu se nestará, díky tomu výrazně rozšířil portfolio zboží.
 

Co získal majitel e-shopu:

  1. úspora nákladů
  2. neřeší ztráty zboží
  3. výrazná úspora času
  4. neřeší zvýšený objem zakázek v sezoně
  5. může se naplno věnovat rozvoji e-shopu

Co získali zákazníci e-shopu:

  1. na call centrum se dovolají v pracovní době vždy
  2. call centrum odpoví okamžitě na dotazy např. “kde je moje zásilka“
  3. profesionální čisté balení (ne např. v krabici od bot)
  4. rychlá expedice

 

Jak přejít na fulfillment s Postkomem?

Stačí si sjednat osobní konzultaci, při které společně probereme veškeré detaily, přiblížíme Vám celý proces a navrhneme individuální řešení.

Kontaktujte nás    Spočítat náklady